Thursday, July 23, 2009

Ling Ling in the Park!


大暑!

炎炎夏日, 最好去公園曬吓啲晦啦! 公園好好玩呀...有我至愛嘅 swing swing 啦, 又可以行草地追雀仔, 你地快啲同我一齊玩啦!

邊個係我? 咁都估唔到?

表姐仔, 高啲啦...快啲追我呀!
ooo

我喺邊? 公園囉! 坐好啲...開船啦!

0 comments on "Ling Ling in the Park!"

Post a Comment

 

Alina's and Ana's Diary Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez